2 maja 2017

Koktajl z kiwi / Kiwi coctail



Dzisiaj zaserwowałam koktajl z kiwi. Czasami, kiedy nie mam czasu, wrzucam kilka rzeczy do blendera i powstaje z tego pyszny koktajl. Tak naprawdę możecie używać różnych wariantów. Dawno nie było żadnych koktajli na blogu.
Niestety zepsuł mi się blender. Ale dostałam nowiutki od mojego Kochanie i teraz go testuję. Niedługo wyczaruję jeszcze kilka pyszności. Blender posiada także dodatkowe funkcje i mam nadzieję, że je także nie długo wykorzysta. Pysznościami podzielę się na blogu.

Koktajl z kiwi (składniki na 2 porcje):

390 g jogurtu naturalnego
4 kiwi
4 łyżki otrąb owsianych
2 łyżeczki oleju kokosowego nierafinowanego

Wykonanie jest bardzo proste. Wszystkie składniki wrzucamy do kielicha blendera i miksujemy. Oczywiście kiwi obieramy wcześniej:)

Smacznego!!!

Today I served kiwi cocktail. Sometimes, when I have no time, I throw some things into the blender and I made delicious cocktail. You can actually use different variants. For longer time I did not put any cocktails on the blog. Unfortunately, my blender broke. But I got a new one from my partner and now I'm testing it. Soon I will make some more deliciousness. Blender also has additional features and I hope I will use soon. I will share in a blog.

Kiwi Cocktail (2 servings):

390 g of natural yoghurt
4 kiwi
4 tablespoons oat bran
2 teaspoons of unrefined coconut oil

Preparing - very simple. Throw all ingredients into the blender jar and mixed. Of course, peeled kiwi before :)

BON APPETIT!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz