13 listopada 2016

American breakfast - Jajka na bekonie / American breakfast - eggs on bacon




Już wcześniej pisałam Wam o śniadaniach białkowo-tłuszczowych. Poniżej znajdziecie kolejny jego przykład. 
Ale zanim przedstawię Wam przepis, muszę opisać krótko moją historię z jedzeniem, a raczej nie jedzeniem mięsa. Nigdy nie byłam wegetarianką z przekonań. Po prostu nie lubiłam mięsa i nie jadłam go przez około 18 lat.
W kwietniu po rozmowie z kilkoma osobami, postanowiłam spróbować zacząć jeść mięso. Wpływ na to miała również moja kontuzja - problem z powięziami i kolanem. I tak od kilku miesięcy jem mięso i jest ono naprawdę pyszne. Jeszcze w marcu, jak by ktoś mi powiedział, że będę jadła boczek, to bym nie uwierzyła. A teraz sami zobaczcie :)

American breakfast - Jajka na bekonie

Składniki na jedną porcję:
5 plasterków surowego wędzonego boczku (około 50g)
2 jajka
sól 
pieprz
suszona natka pietruszki
1 kromka chleba pełnoziarnistego
kawałek ogórka i pomidora

  

Na rozgrzanej patelni grillowej podsmażamy boczek. Na drugiej patelni przygotowujemy jajka na sadzono. Jajka oprószamy solą, pieprzem i natką. Smażymy około 5 min. Podajemy razem z warzywami i chlebem.

SMACZNEGO!!!

I wrote about protein-fat breakfast. Below is another recipe.

But before I present the recipe, I describe briefly my story with meat, or rather not eating meat. I've never been a vegetarian with beliefs. I just did not like the meat and haven't eaten for about 18 years. In April, after talking with several people, I decided to try to start eating meat again. The impact on this was also my injury - a problem with the fascias and knee. And so for several months I eat meat, and it is really delicious. Back in March, if someone told me that I would eat bacon, I would not have believed. Now see yourself :)

American breakfast - eggs on bacon

Ingredients for one serving:
5 slices of raw bacon (about 50g)
2 eggs
salt
pepper
dried parsley
1 slice whole grain bread

slice of cucumber and tomato

On a hot grill pan fry the bacon. On the second pan prepare eggs planted. Eggs sprinkle with salt, pepper and parsley. Fry about 5 minutes. Serve with vegetables and bread.

BON APPETIT!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz