22 listopada 2016

Cynamonowe muffinki owsiane / Cinnamon Oatmeal Muffins



I mamy pierwsze 100 polubień na facebooku👌👍💗😍 Dziękuję tym wszystkim, którzy polubili moją stronę i zachęcam więcej osób to obserwowania mojego bloga jak i strony na fb. 
Z tej okazji upiekłam dzisiaj muffiny. Nie zawierają one ani cukru ani tłuszczu. Taka moja wersja light 😃 Oczywiście miała być też świeczka. Przebiegłam wszystkie sklepy wkoło osiedla, ale chyba jest jakiś deficyt na świeczki. Nie znalazłam ani jednej. Ale można świętować i bez świeczki. Mam nadzieję, że nie długo będzie kolejna setka 😃

Cynamonowe muffinki owsiane

Składniki na 14 babeczek:
2 dojrzałe banany
2 jaja
3 łyżki naturalnego midu (można dodać mniej, muffinki wyszły słodkie)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżeczki cynamonu
150 g płatków owsianych
100 g mąki owsianej
90 g rodzynek + do dekoracji
2 garści pokruszonych orzechów włoskich + do dekoracji
0,5 szkl. mleka 2% tłuszczu


W misce rozgniatamy widelcem banany. Dodajemy jajka i miód; mieszamy. Następnie dodajemy po kolei cynamon, proszek do pieczenia, płatki owsiane, mąkę owsianą i cały czas mieszamy. Rodzynki przepłukujemy wrzątkiem. Suche wraz z orzechami dodajemy do masy. Na koniec dodajemy mleko. 
Masę wykładamy do foremek na muffinki. Ja użyłam silikonowych. Piekarnik nastawiamy na 180 st. C. Pieczemy 20-25 minut.


SMACZNEGO!!!

And we got the first 100 likes on facebook👌👍💗😍 to thank all those who like my page and encourage more people to watch my blog and page on fb.

On this occasion, I baked muffins today. They do not contain either sugar or fat. That's my light version 😃 Of course it supposed to be a candle. I ran all the shops around the estate, but unless there is a deficit of candles. I did not find a single one. But we can celebrate without candles. I hope that soon will be another hundred likes 😃

Cinnamon oatmeal muffins

Ingredients for 14 muffins:                      2 ripe bananas
2 eggs
3 tablespoons natural honey (you can add less, muffins came sweet)
1 teaspoon of baking powder
2 teaspoons cinnamon
150 g oat flakes
100 g oat flour
90 g raisins + to decorate 
2 handfuls of crushed walnuts + to decorate 

0.5 glass. milk 2% fat

In  bowl crushed bananas with a fork. Add the eggs and honey; stir. Then add cinnamon, baking powder, oatmeal, oat flour and mix all the time. Raisins flush the boiling water. Dry raisins with nuts add to the bowl. At the end, add milk. Mass teaches molds for muffins. I've used silicone one. The oven was adjusted to 180 degrees Celsius. Bake for 20-25 minutes.


BON APPETIT!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz