10 listopada 2016

Trump koktajl / Trump cocktail


Nie wiem czym pamiętacie post o najdroższym spaghetti świata;)
Ja go zapamiętam jeszcze przez chwilę. Niestety klawiatura w moim komputerze nie działa. Nawet próbowałam go dzisiaj reanimować. Wczoraj zadzwoniłam do jednego z serwisów laptopów w Warszawie i zapytałam się, czy jesteśmy tańszym kosztem wstanie naprawić mój już niepierwszej nowości komputer.
Pan oczywiście odpowiedział mi, że tak. Z czego bardzo się ucieszyłam. Dzisiaj tam pojechałam. I jak się okazało zostałam wprowadzona w błąd.  Pan powiedział, ze to sprawdzą, ale przydałoby się jeszcze wyczyścić, bo może nie działać, itd... Suma sumarów wyszła ładna z tego kwota. Stwierdziłam więc, że nie warto mojego laptopa naprawiać. Trzeba będzie kupić nowy. Yyyyuuuupppppiiii:):):)
W związku z powyższym moje posty są zamieszczane z opóźnieniem. Muszę czekać, aż Mój Pracuś wróci do domu i mi użyczy komputera. Koktajl został przygotowany przeze mnie na wybory w Stanach Zjednoczonych  - bez alkoholu, ale duża zawartość czekolady też potrafi zakręcić w głowie. Do USA mam mały sentyment. Mieszkałam w Chicago przez kilka lat, gdzie miałam okazję uczęszczać do B.I.R. Training Center i lubię wiedzieć co w trawie (czytaj USA) piszczy;) Panie Trump GRATULACJE!!!


Hmmmm...... Czy znajdę tutaj miłośników czekolady? Pewnie tak :) i podejrzewam, że nie jednego;) Kto z nas nie lubi tego smakołyku. Tylko ten z półek sklepowych zawiera dużo konserwantów. Dlatego ja polecam czekolady o zawartości kakao co najmniej 70%, a jeszcze lepiej 90%, bądź mój pyszny koktajl mocno czekoladowy. 

Na dobry początek dnia czekoladowy koktajl. Jako dodatek do śniadania doda Ci mega energii. Również może stanowić oddzielny posiłek. Wystarczy, że dodacie do niego porcję płków owsianych, jaglanych czy żytnich. 

Koktajl czekoladowy

Składniki:
woda kokosowa pozostała z puszki po oddzieleniu stałej części (u mnie było 50ml)
mleko - uzupełniamy wodę kokosową do 200ml
3 łyżki jogurtu naturalnego
bardzo dojrzały banan
1 łyżka kakao
3 migdały
ewentualnie łyżeczka naturalnego miodu 

Wszystkie składniki blendujemy. 





SMACZNEGO!!!

Do you remember a post about the most expensive spaghetti on the world;)
I will remeber for a while. Unfortunately, the keyboard in my computer does not work. Even I have tried to resuscitate him today. Yesterday I called for one notebook service in Warsaw and I asked about approximately repair cost (mean lower cost) of my pretty old computer. Service man said to me, of course yes. The answer was a good for me. Today I visited that place. It turned out that I had been misled. Service man said to me, that they check kayboard, but they have to clea something also, etc. Sum sumarum was to much cost. I said so, it's not worth to repaired. I have to buy a new one. Yyyyuuuupppppiiii :) :) :)
Therefore, my posts published with a delay. I have to wait until My Workaholic come home and lend me computer. Cocktail has been prepared by me for the elections in the United States - without alcohol, but high content of chocolate also can spin in head. For U.S. I have a little sentiment. I have been lived in Chicago for several years, where I had the opportunity to attend B.I.R. Training Center and I like to know what in the grass (read U.S.) squeaks;) Mr. Trump CONGRATULATIONS !!!

Hmmmm ...... Will I find chocolate lovers here? Probably :) and I suspect that a couple;) Who of us does not like chocolate. But chocolate from shops contains a lot of preservatives. Therefore, I recommend the chocolate with a cocoa content of at least 70% and even better 90%, or my cocktail tight chocolate.
Start your day with chocolate cocktail. In addition to the breakfast give you a mega energy. It can also be a separate meal. Just add portions oat, rye or millet flakes.

Chocolate cocktail

Ingredients:
coconut water remaining from the can after separation of the fixed part (about 50ml)
milk - to complement coconut water  to 200ml
3 tablespoons plain yogurt
1 very ripe banana
1 tablespoon cocoa
3 almonds

or a teaspoon of natural honey

Mix all ingredients.


BON APPETIT!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz